کد خبر: 283611
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
بازدید 1235
عروسک های کانون تهران، در شاد پیمایی کرمانشاه

درشادپیمایی عروسک‌ها که در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷ به میزبانی کانون استان کرمانشاه برگزار شد ۱۸ عروسک از نمایش‌های عروسکی مراکز کانون استان تهران در این آئین به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، کارناوال عروسکی کرمانشاه به منظور ایجاد شورونشاط در میان کودکان زلزله‌زده این استان با مشارکت ۱۳ گروه هنری از سایر استان‌ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷ به راه افتاد.

بر اساس این گزارش، در این شاد پیمایی ۱۸ عروسک و ۹ عروسک‌گردان به سرپرستی عذرا امامی کارشناس هنرهای نمایشی کانون استان صبح روز ۲۶ آبان به همراه دیگر گروه‌های شرکت‌کننده، در ورزشگاه احرار سرپل ذهاب و بعدازظهر همان روز از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) شهر سرپل ذهاب به اجرای برنامه پرداختند.

در این برنامه « طاهره بشیر، لیلا بهرامی، زهرا عظیم نژادیان، میترا مختار پور، مهرناز قربانعلی، عذرا امامی، مهتاب گرانمایه، حدیث رست، محمدرضا برومند و علی جباری» مربیان و اعضایی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

شاد پیمایی عروسک‌ها، ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷ در شهرهای سرپل ذهاب، ثلاث بابا جانی و کرمانشاه  با حضور مربیان و اعضای عروسک‌گردان کانون در استان‌های مختلف برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =