دو اثر پژوهشی مربیان کانون تهران، برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شد

در مراسم افتتاحیه ویژه‌برنامه هفته‌ پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دو مربی کانون استان تهران، با دو اثر پژوهشی تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صبح روز ۲۱ آذر هم‌زمان با هفته‌ پژوهش نفرات برگزیده بخش‌های «مقاله»، «اقدام‌پژوهی»، «پایان‌نامه» و «طرح پژوهشی» دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، با حضور جمعی از مسئولان و پژوهش‌گران برتر کانون معرفی شدند.

بنا بر این گزارش در مجموع ۲۲۴ اثر به بیرخانه دهمین جشنواره هفته پژوهش ارسال شد که این آثار در سه بخش طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها، مقاله‌ها و اقدام‌پژوهی‌ها مورد داوری قرار گرفتند و بر این اساس در بخش مقاله‌ «میترا مهندس‌سامانی» مربی مسئول مرکز شماره 40 برگزیده سوم این بخش معرفی شد. این اثر از مجموع ۱۰۶ مقاله پژوهشی برگزیده شناخته شد.

همچنین در بخش اقدام‌پژوهی از مجموع ۷۲ گزارش ۶۸ اثر به مرحله داوری راه یافت که اثر پژوهشی «مهین وزیری» مربی مسئول مرکز اندیشه در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش دیگری از این مراسم « مریم مشیری» کارشناس مسئول واحد آموزش و پژوهش استان نیز به عنوان کارشناس نمونه کشوری آموزش و پژوهش تجلیل شد.   

همچنین «مهرنوش قربانعلی» کارشناس مسئول ادبی استان داوری بخش مقالات و « مریم رضایی‌پور» مربی مسئول مرکز پردیس کانون استان داوری بخش اقدام پژوهی و «دکتر سمیرا قیومی» مربی ادبی مراکز کانون استان داوری بخش پایان‌نامه و طرح پژوهشی این دوره از جشنواره پژوهش بر عهده داشتند.

گفتنی است نمایشگاه «مسیر زندگی، پژوهش- مقصد، یافتن» از آثار برگزیده پژوهشی در نگارخانه‌ آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به نمایش درآمده‌ و تا 30 آذرماه 1397 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =