در دهمین جشنواره‌ی ملی پژوهش کانون درخشیدند

پژوهشگران برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با هفته ی پژوهش و برگزاری آیین پایانی دهمین جشنواره هفته پژوهش از طرح پژوهشی «سوزان رئیسی، کارشناس فرهنگی» با موضوع «بررسی مولفه‌های داستان‌های ترجمه شده کودکان و نوجوانان» حائز رتبه شد.

 در بخش پایان نامه های برتر نیز از «صغری عالی پور، مربی فرهنگی مرکز سورشجان » با موضوع « تاثیر قصه گویی با استفاده از مهارت‌هایاجتماعی مانتون بر خشم و پرخاشگری کودکان و نوجوانان»تقدیر شد.

در بخش مقاله نیز مقاله مشترک توسط « زیبا علیخانی کارشناس فرهنگی، ریحانه کیوانی مسئول مرکز فرهنگی هنری هفشجان و بهار ملک پور مربی فرهنگی مرکز هفشجان» با عنوان« بررسی منابع دیجیتال موبرد در کتاب خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقش آن در فعالیت قصه گویی در بخش مقالات بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی رتبه های کشوری را از آن خود کردند.  

در همایش استانی این جشنواره که در مرکز فرهنگی هنری هفشجان برگزار شد نیز از 20 نفر از اعضای برگزیده مراکز استان در بخش طرح های پژوهشی، مربیان راهنمای اعضا و کارشناسان شرکت کننده در این جشنواره تقدیر شد.

در بخش جنبی این برنامه مدعوین از نمایشگاه آثار پژوهشی استان که در مرکز فرهنگی‌هنری هفشجان شده بود دیدن کردند.
بر این اساس، در مجموع ۲۲۴ اثر بزرگ‌سال به دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کشور ارسال شده است  که این آثار در سه بخش طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها، مقاله‌ها و اقدام‌پژوهی‌ها مورد داوری قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =