هفت قصه گوی تهرانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیده شدند

قصه‌گویان کانون استان تهران و همچنین قصه‌گویان آزاد تهرانی با کسب امتیازاتی در سه بخش «بین‌الملل، قصه‌های ۹۰ثانیه‌ای، دختران و پسران» در مراسم اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پنج‌شنبه ۲۹ آذر با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره، اعضای هیئت‌داوران بخش‌های مختلف و مهمانان جشنواره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار شد.

بر این اساس، پس از اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف، «فرزاد شیرمحمدی» از تهران با قصه «شنگول و منگول و حبه انگور» در بخش بین‌الملل شایسته تقدیر شناخته شد.

بر اساس این گزارش، در بخش قصه‌های ۹۰ثانیه‌ای، قصه‌گویان تهرانی موفق به کسب رتبه‌هایی شدند که از این میان؛ رتبه دوم را «درسا پارسا» از آن خود کرد.

همچنین در همین بخش «سهیلا ابوالحسنی‌هنجنی» با آرای مردمی «رتبه دوم » را کسب کرد و «شیرین عبدالکریمی» از تهران جایزه ویژه بخش ۹۰ ثانیه‌ای را به دست آورد.

همچنین جایزه خبرنگاران نیز به المیرا حصارکی و مریم گلباز از تهران تعلق گرفت.

بر همین اساس در بخش برگزیدگان نوجوان (دختران و پسران) نیز «کیمیا یعقوبی گودرزی» عضو نوجوان مراکز 15 و 43 کانون استان به عنوان «برگزیده سوم» این جشنواره شناخته شد.

بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ الی ۲۹ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =