پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز»

پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز» با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در مرکز آموزش این اداره کل برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، 39 نفر از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در این دوره که با هدف آشنایی با اهمیت فعالیت بازی‌های فردی و گروهی در مراکز و توانایی بهره‌گیری مربی از این فعالیت منطبق با شرایط کودک و نوجوانان برگزار می‌شود، شرکت دارند.

نقش بازی و سرگرمی در نیازمندی‌های جسمی و روانی، آشنایی با انواع بازی‌های قابل اجرا در مراکز فرهنگی هنری، انواع بازی‌های حرکتی و نقش‌پذیری آن‌ها در فعالیت‌های رایج در مراکز، انواع بازی‌های فکری و نقش‌پذیری آن‌ها در فعالیت‌های رایج مراکز، انواع بازی‌های مهارتی و انواع بازی‌های کلامی و بومی و محلی محتوای این دوره را تشکیل می‌دهد.

حجت پیرزادی تدریس این دوره را به عهده دارد. وی دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی است و پیش از این نیز چند دوره را در کانون تدریس کرده است.

پودمان آموزشی بازی‌های فردی و گروهی در مراکز از تاریخ 2 دی ماه تا 4 دی ماه 1397 به مدت 20 ساعت در مرکز آموزش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =