کد خبر: 284658
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
یلدا بهانه‌ای برای شادی

اعضای مرکز فرهنگی هنری تایباد در آخرین پنج‌شنبه از فصل پاییز یک روز شاد و سرگرم‌کننده را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، 29آذرماه1397 اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون تایباد ویژه‌برنامه‌ای با عنوان«سلام بر بازی» را با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برگزار کردند.

طاهره سیدین مربی مسوول مرکز در این باره گفت: بازی کردن یکی از نیازهای اولیه و ضروری کودکان است و موجب پرورش فکر و ذهن و جشم آنان می‌شود. بازی‌های سالم و گروهی باعث می‌شود کودکان ما راه‌های تعامل با محیط پیرامون را فراگیرند و مهارت‌های اجتماعی و زبانی کسب کنند.

مربی مسئول مرکز مشارکت والدین و مربیان در بازی‌های کودکان را مهم عنوان کرد و گفت: ما با هم‌بازی شدن با کودکان‌مان می‌توانیم راه دوستی‌ها را باز کنیم و راه پنهان‌کاری‌های دوره جوانی را ببندیم. از طرفی با توجه به تفکرات خلاق و پویای کودکان در حال بازی می‌توانیم تا حدودی با چگونگی شخصیت آن‌ها آشنا شویم.

گفتنی است در این ویژه برنامه اعضا با حضور در پارک آزادی شهرستان تایباد با اجرای بازی‌هایی چون قایم باشک، وسط‌بازی و مسابقه فوتبال روز خاطره‌انگیزی را پشت سر گذاشتند و به تحقیق و پژوهش پیرامون بازی‌های هیجان‌انگیز در محیط‌های سرپوشیده چون مراکز و خانه علاقه‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =