رونمایی از کتاب «آوازهای روشن»

«آوازهای روشن» مجموعه آثار اعضای انجمن‌های ادبی آفتاب مشهد و مهتاب شهرستان‌های استان خراسان رضوی در مرکز تربت‌حیدریه رونمایی و به اعضای صاحب اثر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ۲۳ آذرماه ۱۳۹۷، مراسم رونمایی از کتاب «آوازهای روشن» با حضور ۵۰ عضو ادبی، اعضا فعال کتاب‌خوان و چند تن از والدین اعضا برگزار شد.

راحله فرستاده مسئول مرکز تربت‌حیدریه در توضیح این خبر گفت: کتاب «آوازهای روشن» مجموعه آثار اعضای انجمن های ادبی استان است که در آن آثار ۵ عضو فعال انجمن مهتاب نیز به چاپ رسیده است.

عارفه صباغی، امیرحسین خزایی، فاطمه شیبانی، امیررضا محمدی و عاطفه خسروی اعضای نوجوانی هستند که آثارشان در بین آثار منتخب اعضای انجمن‌های ادبی استان مشاهده و در کتاب چاپ شده است.

وی در ادامه افزود: احمد نجف‌زاده، مسئول انجمن شعر شهرستان تربت‌حیدریه میهمان ویژه این نشست بود که پس از خوانش آثار به نقد و بررسی شعرها و داستان‌های اعضا پرداخت.

نجف‌زاده در توصیه خود به اعضا ضمن تقدیر از آثار خوب آنها، مطالعه آثار گذشتگان و همچنین حضور در انجمن‌های ادبی را مسیرهای مناسب در آموزش مهارت و ارتقاء سطح شعر و داستان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =