کد خبر: 284775
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
بازدید 395
کودکان کار و استعدادهایی که نیازمند کشف و شکوفایی است

محبوبه رجب‌نسب با حضور در انجمن حمایت از کودکان مهر و صلح گلستان، کودکان کار را افرادی قابل احترام نامیده و خواستار مشارکت سایر نهادهای فرهنگی برای حمایت از این قشر آسیب‌پذیر جامعه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این ویژه‌برنامه‌ که از سوی مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان در راستای مهارت‌ورزی کودکان کار برگزار شد، با روایت قصه‌ی زنبور و مار از کودکان و نوجوانان کار خواست تا خود را کوچک فرض نکرده و با غلبه بر ترس و کوچک‌بینی‌های مختلف برای رسیدن به موفقیت و اهداف بزرگ خود تلاش کنند.

رجب‌نسب در جریان مهارت‌ورزی دختران کودک و نوجوان کار در کارگاه هنری رنگ‌آموزی و برجسته‌سازی میوه‌های تزئینی بیان کرد: هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی دست‌ورزی کودکان کار و تبدیل آنان به افرادی خودساخته و توانمند است.

در ادامه نجفی‌نژاد مدیرمسئول انجمن حمایت از کودکان مهر و صلح گلستان با قدردانی از توجه و حمایت‌های مجموعه دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: حضور کودکان و نوجوانان این مجموعه در کارگاه‌های مختلف کانون و نقش‌آفرینی‌هایی که بواسطه این‌گونه از مهارت‌آموزی‌ها صورت گرفته، موجب تقویت اعتماد به نفس در بچه‌ها شده که امیدوارم با تداوم این برنامه‌ها شاهد آینده‌ای روشن برای همه‌ی این عزیزان باشیم.

در پایان هدایایی به رسم یابود از سوی مدیرکل کانون گلستان به کودکان و نوجوانان کار اهدا گردید.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =