فعالیت‌های کانون زبان، متناسب با ظرفیت‌ استان‌ها توسعه یابد

رییس کانون زبان ایران در سفری به استان اردبیل از مراکز فرهنگی هنری و مراکز کانون زبان در شهرستان‌ها بازدید و بر توسعه کیفی و کمی آموزش زبان‌های خارجی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران در این بازدید، در خصوص توسعه و راه‌اندازی شعبه‌های کانون زبان در دیگر شهرستان‌های استان با توجه به توان‌ها و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد و گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های لازم را برای توسعه مراکز کانون زبان و توسعه کمی زبان‌های خارجی را دارد.

وی در بازدید از مراکز آموزشی اردبیل و مشگین شهر، خواستار تلاش بیشتر در جهت جذب زبان آموزان در این مراکز شد و در دیدار با والدین در مورد خدمات کانون زبان و مسائل و مشکلات موجود، بحث و تبادل‌نظر نمود.

مومنی با حضور در کلاس‌ها در مرکز اردبیل و مشگین شهر به بررسی آموزش یادگیری زبان آموزان پرداخت و با آن‌ها از کمبودها و نیازهای اساسی گفتگو کرد.

رییس کانون زبان ایران در نشست شورای معاونان استان با اشاره به ارتقا فعالیت‌های محتوایی، افزود: مخاطبان ما در کانون پرورش فکری نیاز به تولیدات فاخر دارند و برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با نیازهای امروز تدوین شود تا این نهاد فرهنگی بیش‌ازپیش به جامعه هدف شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور بیش از ۲۷۶ مرکز زبان‌آموزی داریم، خاطرنشان کرد: باید در معرفی کانون به جامعه هدف و فرهنگ‌سازی در این خصوص از طریق رسانه‌ها و ارتباطات جمعی تلاش کنیم.

زعفر احدزاده مدیر کانون پرورش فکری استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت موجود و ارائه گزارش از فعالیت‌ها، با اشاره به برنامه‌ها و چشم‌انداز توسعه‌ای آینده کانون زبان در استان، آمادگی برای توسعه در این بخش را اعلام کرد.

لطفاً گزارش تصویری این بازدید را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =