اجرای ویژه برنامه‌های شاد فرهنگی هنری در ساحل غدیر بندرعباس

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان از برگزاری ویژه برنامه‌های نشاط وسلامت اجتماعی توسط کانون در ساحل غدیر بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان ، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان گفت: ویژه برنامه نشاط وسلامت اجتماعی ، با همکاری کانون پرورش فکری و کودکان ونوجوانان هرمزگان و مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت ادراه کل آموزش و پرورش اجتماعی در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح با هدف نشاط بخشی و سلامت کودکان و نوجوانان برنامه های شاد فرهنگی هنری و ادبی در پارک ساحلی غدیر بندرعباس انجام شد.

سلیمانی گفت: اجرای بازی های متنوع همچون طناب کشی، طناب زنی، بازی با جورچین، تشکیل زنجیره و همچنین کارگاه نوشتن خلاق، کاردستی و نقاشی از جمله برنامه هایی بود که برای شرکت کنندگان در این طرح انجام شد.

مدیر کل کانون هرمزگان در خصوص این طرح اعلام کرد: با هدف افزایش نشاط میان خانواده ها و ارتقاء مهارت های رفتاری  و اجتماعی کودکان خصوصا نوجوانان در ساحل شهر بندرعباس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های متنوع را طراحی کرده است. تا کنون این برنامه طی روزهای 25 ، 28 آذر ماه و 6 دی ماه در پارک ساحلی غدیر برگزار شد.

وی همچنین افزود: استقبال خانواده های از این طرح بسیار چشمگیر بود و مربیان ما با پخش بروشور معرفی فعالیت های کانون علاقمندان به عضویت در مراکز کانون را به مراکز پنج گانه شهر بندرعباس ارجاع دادند.

گفتنی است در این برنامه کودکان و نوجوانان همراه والدین خود می توانستند در کارگاه‌های مختلف شرکت کنند.

اهدا کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کودکان ونوجوانان از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =