ویژه برنامه‌ « چهل برگ» به مناسبت۴۰مین سالگرد پیروزی انقلاب بررسی شد

اولین کارگروه هماهنگی ویژه‌برنامه‌ «چهل برگ» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان و مسئولان مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح روز شنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷ جلسه‌ای با حضور کارشناسان و مربی مسئولان مراکز باهدف برنامه‌ریزی در جهت هر چه بهتر برگزار کردن جشن‌های دهه فجر و معرفی و پاسداشت خدمات چهل‌ساله انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نوشین آغاز، از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با عنوان جشن «چهل برگ» در سه مرکز میزبان به صورت هم‌زمان در ۱۸ بهمن خبر داد و هدف از تشکیل این جلسه را بررسی ایده‌های اجرایی مربیان و برنامه‌ریزی برای مشارکت هر چه بیشتر دیگر مراکز برای برگزاری این رویداد ملی به شیوه مفید و پرنشاط عنوان کرد.

کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان در ادامه یادآور شد: به منظور برگزاری هرچه بهتر جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه مرکز ۱۵, ۲۱ و ۴۰ کانون استان که دارای ظرفیت‌های خوبی به لحاظ جغرافیایی، مساحت و امکانات هستند، در سه منطقه جنوب، شرق و غرب شهر تهران، به عنوان مراکز میزبان در نظر گرفته‌شده‌اند که این مراکز می‌توانند با مشارکت دیگر مراکز هم‌جوار، در هجدهم بهمن‌ماه ۹۷ با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای شاد و کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان، روزی شاد و اثربخش را رقم بزنند.

در ادامه این جلسه، کارشناسان و مربی مسئولان مراکز در سه کارگروه مجزا به بیان ایده‌ها و پیشنهادهایشان پیرامون نحوه برگزاری این مناسبت پرداختند تا با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند این ویژه‌برنامه را باکیفیت مطلوب برای مخاطبان کودکان و نوجوانان برگزار کنند.

اجرای شادپیمایی کبوتران عروسکی، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای نمایش‌های عروسکی، پخش سرودها و ترانه‌های متناسب با این ایام، دیدار با خانواده شهدا و زیارت قبور متبرک شهدای گمنام، سرودخوانی، آذین بندی و فضاسازی مراکز و... از طرح‌های پیشنهادی مربی مسئولان کانون استان در برگزاری جشن نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

گفتنی است این جلسه صبح روز شنبه ۱۵ دی ماه ۹۷ در سالن کنفرانس سرو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و روابط عمومی و مربی مسئولان ۱۶ مرکز فرهنگی هنری از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =