لزوم پایدارسازی اعضای خلاق و علاقه‌مند از اهداف و برنامه‌های کانون استان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مرکز فرهنگی هنری نیر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و لزوم پایدارسازی اعضای خلاق و علاقه‌مند را از اهداف و برنامه‌های کانون استان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در نشست با ابراهیم امامی فرماندار نیر که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل‌شده بود، اظهار داشت: افزایش کارگاه‌های تخصصی و لزوم پایدارسازی اعضای خلاق و علاقه‌مند از اهداف و برنامه‌های کانون استان است.

وی در ادامه بر لزوم توسعه خدمات کانون به جامعه هدف تأکید کرد و گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف ارائه خواهیم داد.

احدزاده توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را جزو نیازسنجی‌های این اداره کل قلمداد کرد.

در این دیدار، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان نیر هم از تجهیز سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و نسبت به حمایت‌های همه‌جانبه در توسعه خدمات کانون قول مساعد داد.

احدزاده همچنین در بازدید از مرکز فرهنگی هنری نیر، در راستای تحرک افزایی و پرورش کودکان و نوجوانان خلاق و هنرمند، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها را ضروری دانسته و تأکید کرد: آموزش مهارت‌های اجتماعی در سایه فعالیت‌های کتاب محور محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =