دوره‌ی آموزشی چگونگی کشف و پرورش استعدادهای اعضا ویژه‌ی مربیان کانون گلستان

دوره‌ی آموزشی «چگونگی کشف و پرورش استعدادهای اعضا در فعالیت‌های مراکز» با حضور " ولی قربانی" مشاور پژوهشی و دکترای مدیریت آموزشی در دو حوزه‌ی شرق و غرب استان گلستان ویژه‌ی مربی‌مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، ولی قربانی در این دوره‌ی آموزشی ۱۶ ساعته که مدرسی آن را با هدف آشنایی با مفهوم استعداد و روش‌های کشف آن در کودکان و نوجوانان و افزایش توانایی مربیان در کشف استعدادهای اعضا برعهده داشت به تشریح مطالبی هم‌چون مفهوم استعداد، تفاوت هوش، خلاقیت، مهارت و استعداد، بررسی انواع استعداد و مفهوم استعدادیابی پرداخت.

این مدرس دانشگاه با اشاره به نقش سن و دوره‌های رشد، آشنایی با مراحل رشد کودک، وظایف والدین در کشف و پرورش استعداد فرزند و تاثیر مربیان و معلمان در بروز و نمود استعدادهای کودکان و نوجوانان به بررسی نظریات صاحب‌نظران در خصوص استعداد و استعدادیابی پرداخت.

گفتنی است دوره آموزشی «چگونگی کشف و پرورش استعدادهای اعضا در فعالیت‌های مراکز» روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه سال جاری با حضور مربی‌مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز کانون استان گلستان در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان و مرکز شماره یک کانون گنبدکاووس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =