برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز هوای پاک در کانون نمین و انگوت

هم‌زمان با ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک، آیین گرامیداشت این روز در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمین و انگوت با برپایی ایستگاه نقاشی همراه بود.

به مناسبت گرامی داشت روز هوای پاک، کانون پرورش فکری شهرستان نمین با همکاری اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان و هماهنگی با مدرسه‌ی دخترانه‌ ابتدایی محمد جعفری، مسابقه نقاشی را با شعار (قانون هوای پاک، قانون نفس است) در سالن مطالعه‌ مرکز برگزار کرد.                                                                                     

در این مسابقه ۳۶ نفر از دانش آموزان مدرسه‌ محمد جعفری حضور داشتند و نقاشی‌های زیبایی را با شعار(قانون هوای پاک، قانون نفس است) کشیدند. در ابتدای برنامه، شکوری مقدم، رئیس اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان نمین، در مورد هوا به‌عنوان یکی از نعمت‌های باارزش خداوند و همچنین تلاش برای داشتن هوای پاک و سالم و به‌دوراز آلاینده‌ها، برای اعضا سخنرانی کرد.   

                                                                                                                                

سپس مربیان به‌منظور آَشنایی اعضا با مباحث علمی هوای پاک و دور بودن از آلودگی‌ها به معرفی کتاب پرداختند. در پایان مسابقه، از طرف اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان جوایزی به‌عنوان هدیه به‌تمامی شرکت‌کنندگان اهدا شد.

همچنین، به مناسبت روز هوای پاک، اعضا کانون پرورش فکری انگوت با کشیدن نقاشی‌های خود، این روز را گرامی داشتند.

در این ویژه‌برنامه که با همکاری اداره محیط‌زیست شهرستان گرمی برگزار شد، مربی مسئول مرکز ضمن تسلیت ایام فاطمیه به شرکت‌کنندگان، با موضوع هوای سالم سخنرانی کرد و در پایان از نقاشی‌های برتر با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =