درخشش کودکان و نوجوانان خوزستانی در دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون

کودکان و نوجوانان خوزستانی با کسب هفت رتبه‌ی برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در رشته‌ی نقاشی که در چهار گروه سنی (۴ تا ۶)، (۷‌تا ۹)، (۱۰ تا ۱۲) و (۱۳ تا ۱۸) سال برگزار شد؛ بهار سلطان‌پور عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان در گروه سنی (۱۳ تا ۱۸) سال عنوان برگزیده اول را کسب کرد.

در این رشته، در گروه سنی (۴ تا ۶)، آوا مقدسیان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان و یاسمین حاجیان عضو مرکز فرهنگی هنری کانون اهواز موفق به کسب دیپلم افتخار این رویداد هنری شدند.

لونا اسماعیلی عضو 8 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان نیز در گروه سنی (۷‌تا ۹) این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش لوح تقدیر دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، مبینا پادام، کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان در رشته‌ی خوش‌نویسی در گروه سنی (۷‌تا ۹) سال برگزیده‌ی دوم این رویداد هنری شد.

همچنین در این رشته، مهدیه جبینی و عاطفه کرد زنگنه دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز به ترتیب موفق به کسب دیپلم افتخار و لوح تقدیر رشته‌ی خوش‌نویسی در گروه سنی (۱۳ تا ۱۸) را کسب کردند.

گفتنی است: بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند. تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =