کد خبر: 285308
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
سهم خوب کودکان کردستانی در هنرهای تجسمی آفرینش کانون کشور

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در سخنانی گفت: 15 برگزیده، شایسته تقدیر و دریافت دیپلم افتخار و لوح افتخار، سهم کانون استان کردستان در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

سهیلا شیخی اظهار داشت: بیش از 300 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون کشور در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی 4 تا 18 سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند که 15 نفر از استان کردستان می باشند.
شیخی در ادامه افزود: در رشته‌ نقاشی و در گروه سنی 4 تا 6 سال، آلا رضایی از سریش آباد شایسته دریافت دیپلم افتخار و محمد بیگ دلی از بیجار شایسته دریافت لوح تقدیر در رشته سفالگری در رده سنی 7 تا 9 سال، کانیان حیدریان از موچش برگزیده سفالگری و ابوالفضل صفری از بیجار شایسته دریافت دیپلم افتخار  در رده ی سنی 12 تا 12 سال را به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان ساخت:مهشید پیره مهدی از دهگلان و ثنا دلاوری از مرکز شماره 2 سقز شایسته دریافت دیپلم افتخار هنرهای دستی (صنایع دستی) شدند.

مدیر کل کانون استان کردستان در اداکه گفت:آنیتا میرانی از مرکز شماره 2 سقز از اعضای شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی 7 تا 9 سال و کارو نعلی  از شماره 2 سقز شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی عروسک سازی در رده ی سنی 13 الی 18 سال را به خود اختصاص دادند.

شیخی افزود: ادیسا کریمی از مجتمع سنندج ، مبین احمدی از موچش و روژین امینی از مرکز شماره 2 سقز شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی) در رده ی سنی 15 الی 18 معرفی شدند.

وی خاطر نشان ساخت:دیپلم افتخار رشته عکاسی به الهه حسن زاده و رضا عزیزپور از مرکز شماره 2 سقز و دنیا ویسی از دهگلان از در رده ی سنی 10 تا 12 تعلق گرفت.

شیخی اضافه کرد:کارین صالحی و نسا یونسی نیا هر دو از مرکز شماره 2 مریوان شایسته دریافت لوح تقدیر عکاسی در رده ی شنی 10 تا 12 سال شدند .

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =