نشست حلقه صالحین در کانون استان قزوین

نشست حلقه صالحین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،با محوریت گرامی‌داشت ایام فاطمیه و استقبال از سالگرد حماسه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۴ بهمن ۹۷، نشست حلقه صاحین کانون استان قزوین با حضور چند مهمان ویژه در نمازخانه اداره کل کانون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، «سرهنگ عبدالله طاهری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بهشتی، «سرگرد منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید باباییو «حجت الاسلام علی بهادری» نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی برگزار شد، در ادامه هم‌خوانی زیارت عاشورا،مهمان روحانی مراسم برای حاضران سخنرانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در اسلام، از سجایا و فضایل اخلاقی حضرت فاطمه (س) و شیوه رفتار حضرت پیامبر(ص) با ایشان سخن گفت و الگوهایی را درباره مهرورزی به فرزندان دختر در خانواده ها مطرح کرد.

این کارشناس مذهبی،درادامه با اشاره به نزدیکی ایام مبارک دهه فجر، درباره دستاوردهای انقلاب در ایران اسلامی و حفظ کرامت و ارزش انسان‌ها در سایه برقراری حکومت جمهوری اسلامی، مواردی را برشمرد.

درادامه، سرهنگ عبدالله طاهری درباره اثرگذاری فرهنگ در ارتقا جامعه سخن گفت و نقش ممتاز کانون در فرهنگ‌سازی اسلامی-ایرانی را مورد تاکید قرار داد.

شعرخوانی«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون در مدح حضرت زهرا(س)،پایان‌بخش این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =