جشن سومین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل»

جشن سومین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 4 بهمن 97، در استقبال از دهه مبارک فجر، جشن سومین سالگرد تولد انجمن ادبی«نوغزل» کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شمار زیادی از اعضای علاقه مند به فعالیت‌های ادبی، اعضای این انجمن، «مژده اروجی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ،مربیان ادبی مراکز و «علی اصغر ارجی» مدرس دانشگاه و پژوهشگر ادبیات فارسی برگزار شد، چند برنامه متنوع اجرا شد.

شعرخوانی«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون ، گفت و گو درباره چگونگی آغاز به کار این انجمن و روند برگزاری آن در سه سال گذشته، شعرخوانی چند نفر از اعضای انجمن و اجرای موسیقی توسط اعضا، از برنامه‌های این مراسم بود.

هم‌چنین «علی اصغرارجی» در بخشی از گفت و گوی خود با مهمانان این مراسم، ضمن تبریک به همه این اعضا برای برخورداری از قریحه ادبی، با تاکید بر این که در همه دوره‌های تاریخ، یافته‌های انسانی از طریق زبان و واژه منتقل شده است، کشف جهان تازه را منوط به تسلط اهل سخن به ادبیات دانست.

وی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای همه اعضا و مربیان کانون، برای همه آنها توفیق کشف و درک ادبیات را آرزو کرد تا در سایه آن به همه ناشناخته‌های وجود خود و جان هستی پی ببرند.

در پایان اعضا در محیطی صمیمانه کیک تولد این انجمن را بریدند و مدیرکل کانون با اهدای لوح سپاس از «بتول پورشیخ« مربی ادبی مرکز و «فاطمه حبیب پور» مربی مسوول این مرکز برای همکاری اثرگذار دراین برنامه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =