نمایشگاه «دل‌نوشته‌های فاطمیه»، در یزد برگزار شد

هم‌زمان با ایام‌ا... دهه‌ی فجر و ایام فاطمیه، نمایشگاه «دل‌نوشته‌های فاطمیه» در کانون زبان ایران، شعبه صفاییه یزد، با حضورمدیرکل کانون پرورش فکری استان، گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، نمایشگاه «دل‌نوشته‌های فاطمیه» هم‌زمان با ایام ا... دهه فجر و ایام فاطمیه، با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد، رضا خادم آستانه مدیر کانون زبان و کارشناسان و مدرسان و زبان آموزان در کانون زبان مرکز آموزشی صفاییه یزد، عصر شانزدهم بهمن ۹۷ گشایش یافت.

 بنا به گفته رضا خادم آستانه مدیر کانون زبان یزد، با اعلام فراخوان دربین زبان آموزان نوجوان و بزرگ‌سال و استقبال خوب زبان آموزان از این فراخوان، تعداد ۳۷۰ اثر ارسال گردید که در نهایت با بررسی های به‌عمل آمده، ۱۵۳ اثر که ۹۱ اثر مربوط به نوجوانان و ۶۲ اثر مربوط به بزرگ‌سالان است، در نمایشگاه، به نمایش در آمده است.

 مدیرکانون زبان یزد، اظهار داشت: آثار ارائه شده، با محوریت ایام فاطمیه و با موضوعات صبر، انفاق، حجاب و انتظار اعلام شد تا زبان‌آموزان دل‌نوشته های خود را در این باره، با زبان انگلیسی به رشته‌ی تحریر در آورند، با تفاوت این‌که در بخش بزرگ سال دل‌نوشته‌ها در سطح چند پاراگراف و نیز نوجوانان در سطح یک جمله یا یک پاراگراف، به همراه نقاشی بوده است.

 خادم آستانه، ضمن تشکر از حضور پرمهر مدیرکل کانون پرورش فکری استان، در گشایش نمایشگاه «دل‌نوشته‌های فاطمیه»، بیان کرد: از استقبال زبان‌آموزان بسیار خرسند شدم و این حرکت معنوی و ماندگار را نقطه عطفی برای کارهای بهتر و بزرگ‌تر می‌دانم و امیدوارم با تشویق و ایجاد انگیزه‌های لازم، بتوانیم در آینده، گام محکم‌تر و بلندتری را در این راستا، برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =