کد خبر: 285966
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
جشن عروسک‌ها

دانش‌آموزان و اعضای کتابخانه کانون شهرستان تایباد با شرکت در جشن عروسک‌ها، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، بیش از ۳۵۰ کودک و نوجوان شهر مرزی تایباد، در دهه مبارک فجر در جشن انقلاب شرکت کردند.

طاهره سیدین مربی مسوول مرکز هدف از برگزاری این جشن را افزایش روحیه نشاط و شادی در میان کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: با وجود آن‌که دشمن سعی دارد با ایجاد فشارهای روانی و اقتصادی مردم معتقد و انقلابی ایران را به زانو در آورد؛ ما با برگزاری این‌چنین مراسمی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهیم زد و به کوری چشم آنان چهلمین سال پیروزی انقلاب را در اوج شادی و مملو از هیجان و هیاهو و با شعارهای دشمن‌شکن برگزار خواهیم کرد تا کودکان ما ضمن آشنایی با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با امام راحل میثاق ببندند.

در این جشن که در سه روز متوالی در دبیرستان حضرت مریم(س) و مرکز فرهنگی هنری کانون تایباد برگزار شد، دانش‌آموزان ضمن تماشای نمایش عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» و حضور در مسابقات فرهنگی، شعارهای انقلابی را سردادند و خاطرات دوران انقلاب را از زبان بزرگترها شنیدند.

طاهره سیدین در ادامه از حضور کودکان عشایری در برنامه‌های کانون خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ کودک عشایری از روستای رهنه تایباد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تماشای فیلم‌های پویانمایی کانون نشستند و ضمن آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در مسابقات فرهنگی شرکت و جوایزی به آنان اهدا شد.

گفتنی است روستای رهنه در ۴۰ کیلومتری شهرستان تایباد واقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =