کد خبر: 286070
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
جشن تولد انقلاب

دانش‌آموزان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان کلات، چهلمین سالگرد تولد انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ۱۷ شهریور در کنار مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون کلات سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی‌داشتند.

عصمت محبوب مربی مسئول مرکز کلات در این باره گفت: بیش از ۳۰ دانش‌آموز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مرکز بازدید کردند و در مراسم جشن تولد انقلاب شرکت کردند.

محبوب در ادامه افزود: بیان رسالت و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز که سال‌های قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و قرار است در آینده نقش‌آفرین باشند از وظایف ما است و باید با برنامه‌های شاد و در عین حال هدفمند آنان را با اتفاقات رخ داده در آن ایام و عداوت کینه‌توزانه دشمنان انقلاب آشنا کنیم.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون کلات، به اجرای برنامه‌های متنوع چون شعرخوانی، معرفی شخصیت شهید نبوی یکی از شهدای شهرستان و برگزاری مسابقه فرهنگی «بهترین تبریک انقلاب» اشاره کرد و گفت: در این ایام با حضور در مدرسه پسرانه «پیریان» ایستگاه کاردستی و نقاشی متری را برگزار کردیم و ضمن غبارروبی مزار شهدای گمنام، اعضای کتابخانه در ایستگاه تازه‌های کتاب و پنجمین انجمن ادبی مهتاب شهرستان شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =