کد خبر: 286083
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
بهمن با سیره فاطمی

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون سبزوار چهلمین سالگرد انقلاب را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم زمان با دهه‌ مبارک فجر ویژه برنامه«بهمن با سیره فاطمی»در مرکز مرکز فر هنگی شماره دوسبزوار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ویژگیهای شخصیتی و رفتاری بنیانگذار انقلاب و حضرت‌فاطمه(س) برگزار شد.

نورمحمدترشیزی مربی مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت:۱۲بهمن یک روز به یاد ماندنی است که هیچ وقت فراموش نمی‌شود هنوز طنین سرود «خمینی ای امام» در فضای ایران احساس می‌شود و این وظیفه مربیان و والدین است تا نسل امروز را با ارزش‌هایی چون آزادی، استقلال و همبستگی که از دستاوردهای انقلاب است آشنا سازند.

مربی مسئول مرکز در ادامه افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی به همراه اعضای نوجوان مرکز در گلزار شهدا حاضر شدیم و ضمن یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های آنان، با روح شهدا پیمان بستیم تا با الگوبرداری از سیره فاطمی و امام راحل(ره) راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهیم.

حضور بر آرامگاه حمید سبزواری پدر شعر انقلاب و اجرای سرود «آمریکا، آمریکا ، مرگ به نیرنگ‌ تو» یاد و خاطره آن شاعر گران‌مایه را گرامی داشتیم.

حمید سبزواری شاعر توانمند و راوی حال و هوای دوران مجاهدت‌های انقلابی بود که سروده‌هایش را به خدمت نهضت درآورد و با گام نهادن در مسیر انقلاب خود را به عنوان «پدر شعر انقلاب اسلامی» جاودانه کرد.

گفتنی است از دیگر برنامه‌های انجام شده در این ایام، مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب، کارگاه نوشتن خلاق و دلنوشته‌های ادبی و شرکت اعضا در مراسم راهپیمایی۲۲بهمن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =