کد خبر: 286095
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
روایت قصه‌های انقلاب در مرکز فرهنگی هنری کانون درگز

قصه‌های داستان‌های انقلاب ویژه‌ی دانش‌آموزان مدارس و اعضای مرکز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگز روایت شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، فاطمه آخوندی هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این ایام را انتقال مفاهیم و حفظ ارزش‌ها با روش‌های هنرمندانه و خلاقانه دانست و گفت: از کتاب «قصه‌های خاطرات بچه‌های انقلاب»، «شاه مقوایی» و «جای پای خون» بخش‌هایی انتخاب و خاطرات انقلابی آن برای اعضا و دانش‌آموزان روایت شد، در ادامه بچه‌ها با شخصیت‌پردازی، تیپ‌سازی و دیالوگ‌های ماندگار به قصه‌گویی و اجرای نمایش خلاق پرداختند.

وی افزود: با توجه به تقارن این دهه با ایام فاطمیه‌(س) برنامه‌های متنوعی را با نگاه تربیتی و اخلاقی به سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و نیز به منظور ترویج اندیشه‌های امام راحل(ره) و معرفی شخصیت ایشان پیش‌بینی شد.

برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب با حضور دانش‌آموزان و مسئولین شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار هنری اعضا، معرفی کتاب، نشریه‌نگاری، اجرای نمایش عروسکی با موضوع فرار شاه و انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، ساخت پرچم شادی و نمایش فیلم از جمله برنامه‌های مرکز در این ایام بود.

گفتنی است در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن کانون مرکز درگز درمسیر راهپیمایی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ایستگاه نقاشی برپا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =