کد خبر: 286365
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
بازدید 359
استقبال از هفته گرامی‌داشت مقام زن در کانون استان قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری اردوی ویژه بانوان و اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری به استقبال هفته گرامی‌داشت مقام زن رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در استقبال از هفته گرامی‌داشت مقام زن، چندین ویژه برنامه در کانون استان قزوین اجرا شد.

بر این اساس،یک اردوی فرهنگی-گردشی برای بانوان شاغل در کانون برگزارشد.در این اردو که به مقصد تهران انجام شد،25   نفر از مربیان و کارمندان ستادی کانون استان قزوین نمایش‌های راز گنجور و هدیه اسرار آمیز را در مرکز تئاتر کانون در بوستان لاله تهران به تماشا نشستند.

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا،در آستانه هفته زن، یک ویژه برنامه برای بیش از 120 عضو و دانش‌آموز اجرا کرد.

اجرای نمایش عروسکی برای اعضا و خانواده‌ها، اجرای سرود ترنم بهار توسط دانش اموزان، کارگاه کارت تبریک روز مادر، قصه گویی، مسابقه فوتبال دستی و.بازی و سرگرمی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری آوج برای اعضای کودک خود کارگاه کارت تبریک و نقاشی روز مادر برگزار کرد.در این برنامه،بیش از 45عضو کودک، در کنار مادرانشان حضور داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، جشن روز مادر را با حضور 70 عضو کودک و نوجوان دختر در کنار مادران‌شان با حضور مدیرآموزش و پرورش تاکستان «علی اصغر طاهرخانی»برگزار کرد.

قرائت قرآن کریم، اجرای سرود ملی، سرود فرشته های زمینی، شعر خوانی اعضا، کارگاه کاردستی و درست کردن تاج گل و سربند مهربانی برای هدیه به مادران و در پایان مراسم صمیمانه تاج گذاری مادران توسط فرزندان‌شان از برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =