کد خبر: 286671
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
افتتاح هنرگاه خیال‌های سفالی در مرکز ۲ بجنورد

نمایشگاه آثار اعضای کانون های استان خراسان شمالی در محل مرکز ۲ بجنورد بازگشایی و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، نمایشگاهی با استفاده از آثار اعضای کارگاه سفال، دایر و با حضور "عوض پور " معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، به دست منیر صادقی مدیرکل کانون پرورش فکری در محل مرکز شماره ۲ بجنورد افتتاح شد.

عوض پور"معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری" در این بازدید عنوان داشت: این آثار قابلیت فروش را داشته و پتانسیل خوبی برای بازارفروش دارند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری در ادامه اظهار داشت: طی بازدیدی که قبلا از مراکز کانون انجام شده است، به وضوح شاهد پیشرفت و بالا رفتن کیفیت آثار هستیم.

وی همچنین به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری از طرف کانون پرورش فکری در حواشی شهر اشاره داشته و بیان داشت: این امر یکی از واجباتی است که به واسطه‌ی حضور مراکز کانون ایجاد شده است.

علی قلی زاده"معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان" هم به خلاقیت و نوآوری در آثار اشاره کرده و گفت: مواردی که ما در مدارس خودمان شاهد آن هستیم، دانش آموزانی که اعضای کانون هستند در سطوح مختلف توانسته اند خوش بدرخشند.

گفتنی است این آثار حاصل کار اعضاء مراکز کانون در کارگاه سفال بوده که توسط مربیان هر مرکز انتخاب شده و به نمایشگاه ارسال شده است و برگزاری نمایشگاهایی مشابه این می تواند تاثیر شگرفی در بالا بردن انگیزه های اعضاء داشته باشد.

در پایان منیر صادقی مدیرکل کانون، بعد بازدید نمایشگاه و کارگاه سفال گری، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری نمایشگاه و مربیان امر، توصیه کردند مربیان کارگاه سفال به منظور استفاده بهینه از فضا و تجهیزات موجود در کارگاه از چرخ سفال‌گری نیز در کنار فعالیت حجم سازی استفاده کنند.

همچنین مدیرکل به منظور تقدیر و ارج نهادن به فعالیت های انجام گرفته مربیان در مراکز کانون، از برگزاری نمایشگاه فصلی آثار برجسته اعضاء کانون در محل اداره کل خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =