مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری  شیراز به افتخار بازنشستگی نائل شدند

فاطمه مهدوی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز ، فاطمه بی پروا، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز و فخرالزمان هاشمیان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 6 شیراز، پس از سال‌ها تلاش در امر تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان بازنشسته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، فاطمه مهدوی فعالیت خود را به عنوان مربی فرهنگی در مرکز فرهنگی هنری صفاشهر آغاز کرد و بعد به عنوان مربی مسئول همان مرکز ادامه خدمت داد و سال‌های پایانی خدمت خود را به عنوان مربی مسئول در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز سپری کرد.

فاطمه بی پروا نیز پس از انجام خدمت در پست مربی فرهنگی به عنوان مربی مسئول در مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و 4 شیراز در پرورش استعداد کودکان ونوجوانان کوشید.

فخرالزمان هاشمیان کارش را به عنوان مربی فرهنگی در مرکز فرهنگی هنری لارستان آغاز کرد و بعد از انتقال به شیراز به عنوان مربی فرهنگی و پس از آن به عنوان مربی مسئول مراکز فرهنگی هنری 4 و 6 شیراز خدمت کرد و برای بچه‌ها قصه گفت.

کانون فارس آغاز دوران بازنشستگی را به این همکاران خوب و پر تلاش تبریک می‌گوید و برایشان سال‌های پر از شادی و سرافرازی آرزومند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =