کد خبر: 286810
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
بازدید 603
عضو فراگیر کانون تهران به آسمان پر کشید

« ابوالفضل اکبری» عضو روشندل مرکز فراگیر شماره ۴۰ کانون استان تهران، براثر بیماری درگذشت و مربیان و دوستان کانونی‌اش را سوگوار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ابوالفضل اکبری، عضو روشندل این مرکز فراگیر کانون استان، روز قبل از این واقعه، در کارگاه سفالگری دچار حالت تهوع شدید شده که مربیان سریعاً با خانواده وی تماس گرفته و او به بیمارستان منتقل شد.

اوضاع وخیم ابوالفضل پزشکان را به عارضه مغزی مشکوک کرده و طی آزمایش‌هایی متوجه التهاب و عفونت مغزی او شدند و او را بستری کردند اما تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بی‌ثمر بود و جسم کوچک ابوالفضل تاب تحمل این بیماری را نداشت و صبح روز ۱۶ اسفند در بیمارستان به آسمان پر کشید.

ابوالفضل که متولد بهمن‌ماه ۱۳۸۵ و تنها فرزند خانواده بود، به پیشنهاد یکی از معلمان مدرسه که فعالیت‌های مرکز ۴۰ را در حوزه کودکان نابینا می‌شناخت در پاییز ۹۷ با شماره عضویت ۴۰۷۲ به عضویت مرکز فراگیر ۴۰ درآمد.

به گفته مربیان این مرکز فراگیر، ابوالفضل شادمان و پرانرژی بود و علاقه زیادی به حضور در کارگاه سفالگری و ساخت مجسمه‌های گلی داشت و بااینکه نابینا بود، نسبت به هم‌سالانش در این رشته هنری به‌سرعت پیشرفت کرد و مهارت خود را از همان روزهای اول در این رشته نشان داد.

روابط عمومی کانون استان، به نمایندگی از تمامی مسئولان و کارکنان کانون استان این مصیبت را به خانواده معزز مرحوم و مربیان و اعضای مرکز شماره ۴۰  تسلیت گفته و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =