اعلام فراخوان هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی

فراخوان هجدهمین جشنواره نمایش‌عروسکی با شعار « تمرین خوب زندگی کردن» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، هجدهمین جشنواره نمایش‌عروسکی با رویکرد نوآوری، خلاقیت، به‌کارگیری ایده‌های خلاق در نمایشنامه‌نویسی با توجه به نیاز امروز نوجوانان، نگاه ویژه به عنصر شگفتی و نوآوری که ویژگی اصلی نمایش‌عروسکی است و همچنین بر توجه به ساختار منسجم و درست وجوه دراماتیک نمایشنامه‌عروسکی تأکید می‌کند.

تمام موضوعاتی که پتانسیل ارائه ارزش‌های بومی و ملی را دارا هستند در این جشنواره جای خواهند گرفت.

پرداختن به میراث گران‌بهای تاریخی، فرهنگی و ادبی ایران ( افسانه‌ها ،داستان‌ها ،اشعار، حماسه‌ها، رسوم و سنن بومی)، دغدغه، رویا، امیال و آرزوهای نوجوانان که ناگفته مانده است یا کمتر به آن پرداخته شده است،محیط زیست ( در این بخش چالش‌های محیط زیست در ارتباط با خانواده و نوجوان مد نظر می‌باشد)،صلح، دوستی ونوآوری، تکنولوژی و سلامت شهری موضوعات این جشنواره را در بر ‌می‌گیرد.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان تا 20اسفند سال جاری فرصت دارند که آمادگی خود را جهت شرکت در جشنواره اعلام و تا 30 فروردین طرح، ایده یا نمایشنامه خود را همراه با طرح  عروسک به دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش‌عروسکی واقع در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس ارسال  کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =