دیدار مدیرکل کانون و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان و هیئت همراه با سردار  پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار زعفر احدزاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، گفت: روز پاسدار و روز جانباز نماد ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی در مقابل متجاوزان است.

وی در سخنانی ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان دفاع مقدس، تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، جامعه کودک و نوجوان و مجموعه کانون پرورش فکری استان نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست.

مدیرکل کانون استان همچنین با اشاره به زیاده‌خواهی‌ها و اهانت‌های دولت آمریکا در جریان‌های اخیر، یادآور شد: سپاه نهاد مردمی بوده و مهم‌ترین مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، شیطنت‌ها و انتصاب صفات ناروا به این نهاد نه‌تنها از محبوبیت آن نخواهد کاست بلکه باعث هم‌افزایی و هم گرایی بیش از پیش ملت ایران با این نهاد مردمی، غیور، انقلابی و ارزشی خواهد شد و آینده‌سازان این مرز و بوم در کانون پرورش فکری هم آمادگی اجرای فرمان‌ها و نیز همکاری‌های لازم در راستای بالندگی بیش از پیش ملت ایران اسلامی را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =