کد خبر: 287541
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
بازدید 549
معرفی مفاخر و مشاهیر بومی در مرکز شماره ۵ کانون اردبیل

در راستای تکریم و ارج نهادن به مفاخر و مشاهیر بومی، مربیان مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری اردبیل، فرهاد قائمیان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون را به اعضا معرفی کردند.

با توجه به اجرای طرح «معرفی مشاهیر و مفاخر بومی» در مرکز شماره ۵ کانون اردبیل و حضور فرهاد قائمیان بازیگر مطرح نمایش، سینما و تلویزیون در این شهرستان،  شخصیت وی با پخش کلیپی از سرگذشت و فعالیت‌هایش در عرصه‌ی سینما و تلویزیون کشور به اعضای نوجوان مرکز معرفی و قسمت‌هایی از فیلم‌هایی که در آن ایفای نقش کرده‌اند، پخش شد.

گفتنی است، فرهاد قائمیان در ۱۵ اسفندماه سال ۱۳۴۴ در اردبیل متولد شد. او در سال ۱۳۷۱ ﺍولین تجربه بازیگری حرفه‌ای‌اش رﺍ با فیلم دمرل شروع کرد و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ﺍیفای نقش کرده ﺍست. وی در فیلم‌های سینمایی سکوت کوهستان ، سارای و ... به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۷۷ در فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور و در کنار جمشید هاشم‌پور بازی کرد.

در سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در سمت‌های مختلفی همچون بازیگر، تهیه‌کننده، مدیر تولید و طراح صحنه و لباس به ایفای نقش پرداخت. قائمیان علاوه بر فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی، بازیگری و کارگردانی نمایش را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =