کد خبر: 287649
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
بازدید 331
پیک امید کانون وارد لرستان شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «پیک امید» در قالب طرح امداد فرهنگی شامگاه روز سه شنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۸ وارد مناطق سیل‌زده استان لرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، مربیان کانون از استان‌های مختلف کشور به همراه گروه‌های داوطلب تئاتر از انجمن نمایش کانون و گروه‌های هنری و مربیان استان لرستان در طرح امداد فرهنگی به مناطق آسیب دیده از سیل حضور دارند.

محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با اعلام این خبرگفت: در طرح امداد فرهنگی پیک امید علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده لرستان، تعداد زیادی بسته فرهنگی اهدایی کانون پرورش فکری، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی وهدایایی از استانهای همجوار به کودکان سیل‌زده اهدا می‌شود.

محمدی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز 11 اردیبهشت ۱۳۹۸ در اولین برنامه خود در شهر سیل زده دوره چگنی و روستاهای بخش شاهیوند حضور یافته و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان پرداخت.

 وی اضافه کرد: روز 12 اردیبهشت کودکان و نوجوانان شهر کوهدشت در صبح و شهر ستان رومشکان در عصر، میزبان گروه‌های امداد فرهنگی کانون «پیک امید» هستند.

مدیرکل کانون اظهار داشت: در روزجمعه 13 اردیبهشت کاروان امداد فرهنگی و تماشاخانه سیارکانون در شهر و روستاهای تابع معمولان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در روزشنبه ویکشنبه 14 و15 اردیبهشت درکنارکودکان ونوجوانان وخانواده های سیل زده ی شهرستان پلدختر و روستاهای تابع آن خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =