کد خبر: 287777
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
بازدید 919
گرامی‌داشت هفته معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

با آغاز هفته معلم، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هفته معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است.

کتابخانه سیار روستایی آبیک با برگزاری ویژه برنامه‌ای در روستای گلزور از توابع بخش بشاریات آبیک از مقام شامخ معلمان قدردانی کرد. این مراسم با اجرای چند مسابقه شاد و سرگرم کننده، خواندن مقاله توسط یکی از دانش آموزان، خاطره گویی معلمان مدرسه و اهدای لوح تقدیر توسط انجمن اولیا ومربیان مدرسه به معلمان دبستان سیزده آبان این روستا همراه بود.

درادامه دانش آموزان  با هم‌خوانی یک شعر درباره مقام معلم، از زحمات معلمان زحمتکش خود قدردانی کردند.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مناسبت هفته معلم ، سه کارگاه کارت تبریک سازی برای اعضای خود برگزار کرد.در این کارگاه‌ها بیش از 105 عضو نوجوان دختر، برای معلمان خود کارت تبریک روز معلم ساختند و با کمک مربیان این مرکز، دل‌نوشته هایی برای آنها نوشتند.شعرخوانی، بحث کتاب و قصه‌گویی از فعالیت‌های دیگری بود که به مناسبت هفته معلم در این مرکز انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنریشماره سه قزوین هم برای 50 نفر از اعضا ویژه برنامه « باغبان عشق » را به مناسبت روز معلم برگزار کرد . معرفی وقایع و دلیل نام گذاری روز معلم، معرفی شخصیت شهید استاد مرتضی مطهری، قصه گویی روز اول مدرسه، شعرخوانی، خاطره گویی اعضا از معلمانشان ، بازی بومی و محلی و کارگاه کاردستی ساخت کارت تبریک برای روز معلم از فعالیت‌های این مراسم بود .

هم‌چنین به مناسبت هفته معلم، 140 عضو مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد مهمان گروه نمایشی هنرمندان شهر قزوین شدند.تبریک هفته معلم، آموزش حفاظت از محیط زیست، اجرای موسیقی و مسابقه از برنامه‌های این گروه بود. در پایان اعضا قسمتی ازفیلم  نمایش عروسکی خاله مرجان را تماشا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =