نسل امروز برای بازیابی هویت ملی و ایرانی نیازمند کمک مربیان و مدرسان هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین گرامی‌داشت مقام والای معلم در روز پنج‌شنبه۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرکل کانون، مدیر کانون زبان استان، مسئولان شعب کانون زبان، جمعی از همکاران ستادی و مدرسان سخت‌کوش برگزار شد.

جواد نکوزاد مدیر کانون زبان استان در این آیین ضمن تبریک «روز معلم» و گرامی‌داشت مقام والای مربیان و مدرسان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر پرداخت و گفت: به منظور رفاه حال بیشتر مدرسان و همکاران ستادی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که با توکل به خدای بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور به مرحله اجرایی خواهد رسید.

نکوزاد در بخشی از سخنان خود استقبال خوب والدین و زبان‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی نتیجه سال‌ها تلاش صادقانه و مخلصانه مدرسان کانون زبان دانست و ضمن تجلیل از این زحمات، مدرسان جدیدالورود را معرفی کرد و گفت: امیدوارم در آینده این همکاری و همراهی از سوی مدرسان ادامه داشته باشد و آینده‌ای موفق و درخشان در مجموعه آموزشی استان شاهد باشیم.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون نیز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته معلم، بودن در کنار مدرسان کانون را فرصت خوبی دانست و گفت: امیدوارم همان‌طور که اداره مرکزی تهران به دنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه شده است، در شعب استان نیز این جدیت و پشتکار دیده شود و برند کانون زبان ایران بیشتر از پیش خود را عنوان کند.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود از مدرسان خواست به هویت ایرانی-اسلامی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم توجه ویژه‌ای داشته باشند و تلاش کنند تا پیوند ناگسستنی میان ارزش‌های دینی و باورهای فرهنگی و نسل امروز ایجاد کنند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از فاطمه گمنام و محسن مبهوت دو مدرس با سابقه که از سال ۱۳۶۹ با کانون زبان ایران همکاری داشته و دارند تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =