کد خبر: 287818
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
بازدید 1297
ویژه برنامه‌های هفته معلم در مراکز کانون استان قزوین

هفته گرامی داشت مقام معلم، در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در راستای گرامی‌داشت مقام معلم، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، برنامه‌های مناسبتی اجرا می کنند.

به این مناسبت، مربیان مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا به یک روستای کمتر برخوردار این شهرستان به نام«چلمبر» رفتند و برای دانش‌آموزان تنها مدرسه این روستا، فعالیت‌های نمایش عروسکی، قصه گویی، کاردستی و اهدای کتاب به دانش‌آموزان و معلمان آنها را انجام دادند.

هم‌چنین در تاریخ 14 اردیبهشت 1398، در مراسمی به مناسبت روز معلم در شهرداری شهر شریفیه با حضور «حسین هاشمی» شهردار شریفیه، «مهرداد یحیایی »مدیر آموزش و پروش شهرستان البرز ، «احمد قدوسیان» رییس شورای شهر شریفیه و اعضای شورای شهر  از مربی مسوول سابق مرکز فرهنگی و هنری شریفیه«آزاده میربها» با اهدای لوح سپاس و یادبود قدردانی شد.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج هم جمعی از مربیان پیش دبستانی و معلمان مدارس ابتدایی از مربی مسوول این مرکز«مهری قهوه چی»برای همکاری با آنها در طرح «شنبه ها با کودکان» با اهدای هدیه و لوح سپاس قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =