کد خبر: 287894
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

اعضای مرکزفرهنگی هنری کانون بستک با ویژه برنامه «ماه من ،ماه خدا » به استقبال ماه رمضان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون بستک  از برگزاری ویژه برنامه‌های  مختلف فرهنگی و دینی طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی گفت : این ویژه برنامه‌ها با هدف آشنایی اعضا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بستک با ماه رمضان و بندگی و تعبد  و تعمق در موضوع خداشناسی به سوی شناخت پروردگار هستی و عبد و بندگی در این سفره الهی و  ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خداوندی و مطالعه کتاب‌های دینی مرکز انجام می شود.

رحمانی افزود:اعضا با همراهی مربیان با اجرای برنامه‌هایی همچون بحث آزاد با موضوع روزه و آداب آن، قصه‌ی زنبورک، قرائت سوره های جزء ۳۰ قرآن، آشنایی با آداب اذان، اقامه و نماز با برپایی نماز جماعت به استقبال ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا رفتند.

گفتنی است ویژه برنامه «ماه من، ماه خدا » در طول ماه رمضان به منظور آشنایی اعضا با فعالیت‌های مذهبی به صورت : قصه‌گویی، مسابقات قرآنی، نماز جماعت، قرائت قرآن، بحث آزاد، معرفی کتاب، معرفی وقایع شب قدر، معرفی شخصیت حضرت علی (ع)، افطاری و برگزاری کارگاه ادبی با نوشتن دلنوشته‌ها و احساس خود در این ماه میهمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =