عضوکانون اصلاح وتربیت خرم آباد برگزیده مسابقات قصه گویی کشورشد

مربیان سیارکانون پرورش فکری لرستان پنج‌شنبه های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌روند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ازجمله قصه گویی را اجرا می کنندکه نتیجه این تلاش، برگزیده شدن یکی از اعضا درمسابقات قصه گویی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، کانون پرورش فکری استان طی هماهنگی‌هایی با اداره کل زندان‌های این استان از سال گذشته به صورت منسجم و پیوسته مربیان سیار روستایی را پنجشنبه های هرهفته به کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد می‌فرستد تا برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در کنار کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان دراین خصوص گفت: 15 نفر از بچه‌های کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد درمسابقات«قصه‌ی زندگی من» «قصه‌های 90 ثانیه‌ای» که فراخوان آن ازطریق دادگستری برای امور زندان‌ها ارسال شد برای شرکت دراین رقابت را اعلام کردند ودر طی چند جلسه با کارگاهایی که توسط معاون فرهنگی اجرایی کانون ومربیان سیاربرای آنها برگزارشد و درنهایت 6 اثر که داستان آن برگرفته از زندگی شخصی خودبچه ها بود به دبیرخانه مسابقات کشوری ارسال شد.

محمدی اضافه کرد: پس از داوری آثار قصه گویی ارسال شده از کانون های اصلاح وتربیت سراسرکشور، 3نفربرگزیده نهایی اعلام شد که علی.س از خرم آباد توانست عنوان برتر این مسابقات راکسب کند.

مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: جایزه این برگزیده طی مراسمی که در کانون اصلاح وتربیت باحضورمسئولین کانون واداره زندانها ومعاونت فرهنگی دادگستری لرستان برگزارشد، به وی اهداء گردید.

همچنین جایزه ای نیزاز طرف اداره کل کانون به برگزیده مسابقه قصه گویی اهداء شد وقرار است به 5 شرکت کننده دیگر ازطرف کانون جوایزی اهدا شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =