کد خبر: 288066
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
بازدید 425
بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «نامداران» در یزد گفت: بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در قالب ویژه‌برنامه «نامداران» برگزار می‌شود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سید حسین پیغمبری از برگزاری  نخستین ویژه‌برنامه «نامداران» در یزد خبر داد و اظهارداشت: این ویژه‌برنامه   بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است که  به همت آفرینش‌های ادبی و انجمن شاهنامه‌ی کانون پرورش فکری یزد، برگزارخواهد شد.

 وی افزود: این ویژه برنامه عصر بیست و ششم اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۵:۳۰ در کتاب‌خانه‌ی کودک مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد، واقع در خیابان مهدی، پارک وحشی بافقی برگزار می‌شود.

  پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، عنوان کرد: این ویژه‌برنامه، در ادامه‌ی سلسله نشست‌های شاهنامه‌خوانی که عصرهای پنجشنبه با هدف آشنایی با متون کهن و نیز هویت ایرانی و اسلامی و خوانش تخصصی ادبی، انجام  شده است، به مناسبت روز فردوسی، اجرا می‌شود.

  این مقام مسوول، با تاکید بر اهمیت آشنایی کودکان ونوجوانان با متون کهن ادبی و اشعار ارزش‌مند شعرای نام‌آورشعرفارسی، اظهار امیدواری کرد: در ویژه‌برنامه‌های نامداران و نشست‌های شاهنامه‌خوانی، شاهد حضور پرشور کودکان و نوجوانان عزیز، باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =