بازدید کارکنان اداره کل هواشناسی هرمزگان از مرکز تخصصی علوم بندرعباس

کارکنان اداره کل هواشناسی هرمزگان با بخش های مختلف مرکز تخصصی علوم بندرعباس آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در ادامه ی نشست‌های پیشین کارشناسان کانون پرورش فکری با مسوولین اداره کل هواشناسی و تحقیقاتی بندرعباس، کارکنان آن اداره کل از مرکز تخصصی علوم کانون بندرعباس دیدن کردند و با ظرفیت‌های موجود در این مرکز آشنا شدند.

طی این بازدید مربیان تخصصی این مرکز عاطفه و عارفه علیزاده توضیحاتی به معرفی اکوسیستم‌های دریایی و خشکی، همچنین بخش سنگ‌ها، کانی‌ها و حشرات پرداختند.

در بخش دیگر این بازدید محمد صالح صمصام‌پور بخش‌های فیزیک، رصدخانه و آسمان‌نما را به حاضرین معرفی کرد.

گفتنی است این بازدیدها به منظور همکاری دو جانبه کانون پرورش فکری هرمزگان و اداره کل هواشناسی و تحقیقات استان هرمزگان با هدف بررسی و ایجاد ایستگاه هواشناسی در مرکز تخصصی علوم بندرعباس انجام می‌شود.

در این بازدید رئیس اداره شبکه پایش، سرپرست اداره تجهیزات و فنی، رئیس اداره هواشناسی شهرستان بندرعباس، رئیس اداره توسعه مدیریت  و منابع، مسوول روابط عمومی و مسوول حراست حضور داشتند.

مرکز تخصصی علوم بندرعباس از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بخش‌های زیست بوم‌های جانوری با گونه‌های جانوری تاکسیدرمی و گیاهان هر منطقه، اکوسیستم‌های دریایی، آکواریوم ماهیان، بخش فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی، رصد نجوم و... آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =