آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانه نجوم در کانون پرورش فکری مازندران

هم‌زمان با آغاز فصل تابستان، کلاس‌های نجوم کانون پرورش فکری مازندران از علاقه‌مندان در تمامی مقاطع سنی ثبت نام می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با فصل تابستان کلاس‌های اوقات فراغت در مراکز فرهنگی هنری این کانون آغاز به کار نمود.

با توجه به اینکه، فعالیت نجوم به عنوان یکی از برنامه‌های چهل گانه کانون در مراکز فرهنگی و هنری محسوب می شود؛ کارگاه تخصصی تابستانه نجوم مرکز فرهنگی و هنری شماره 3ساری از عموم علاقه‌مندان ثبت نام می نماید.

بر اساس این گزارش، این کارگاه‌ها توسط مربی متخصص و کارشناس نجوم  در سه سطح؛ مقدماتی- تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود که در سطح مقدماتی: فراگیران با؛ صورت های فلکی، منظومه شمسی، ساخت ماکت های فضایی، ساخت گردونه آسمان و ساعت خورشیدی، رصد خورشید و رصد شب آشنا می شوند.

در بخش تکمیلی نیز آشنایی با؛ منظومه  شمسی، صورت فلکی، اصول پیمایشی، تولد و تحول ستارگان، خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی و چگونگی شکل گیری فصل‌ها، سرفصل‌های آموزشی هستند.

گفتنی است: سطح پیشرفته این کارگاه آموزشی را، آشنایی با انواع ستاره‌ها، کهکشان و سحابی ها و کیهان شناسی تشکیل داده است.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، بوستان سنگ، مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون پرورش فکری مراجعه نموده و  یا  با شماره تلفن:33608865  تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =