ویژه‌برنامه شب‌های قدر و روزهای خرداد در مدارس روستایی

به مناسبت گرامی داشت شب‌های قدر و ایام سرافرازی و مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در خردادماه سال۱۳۶۱، مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری پارس‌آباد با حضور در مدارس روستاهای تحت پوشش، ویژه‌برنامه «شب‌های قدر، روزهای خرداد» را اجرا کرد.

در این ویژه‌برنامه که در تعدادی از مدارس روستاهای تحت پوشش کتابخانه سیار روستایی پارس‌آباد اجرا شد، محسن وظیفه مربی امور فرهنگی سیار روستایی، از فضایل شب‌های قدر برای اعضا سخن گفت و خاطرنشان کرد: شب‌های قدر جزو عزیزترین شب‌های ما مسلمانان است که اعمال خاص خود را می‌طلبد و همان‌طور که از اسمش پیداست تقدیر زندگی یک‌ساله آینده انسان‌ها در این شب رقم می‌خورد.

وی قسمت‌هایی از تفسیر سوره قدر را برای اعضا روخوانی و به سؤالات اعضا در این زمینه پاسخ گفت و آن‌ها را با چگونگی اعمال شب‌های قدر بیشتر آشنا کرد.

در ادامه با تشریح روز سوم خرداد آن را نقطه عطف تاریخ معاصر ایران عنوان کرد که در آن خرمشهر به دست رزمندگان اسلام آزادسازی شد. سپس داستان دو قطعه عکس از دو رزمنده را برای اعضا قصه‌گویی کرده و حول این داستان توضیحاتی را ارائه نمود. معرفی و روخوانی کتاب از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این ویژه‌برنامه اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =