کد خبر: 288443
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
بازدید 376
ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس در کانون استان قزوین

همکاری با راهپیمایی روز قدس و اجرای چندین ‌برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری، از ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی قدس در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت روز جهانی قدس، چندین برنامه در کانون استان قزوین اجرا شد.

در همکاری کانون با راهپیمایی روز جهانی قدس، شماری از همکاران دفتر استان با حضور در مسیر راهپیمایی و برپایی غرفه نقاشی، کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم را همراهی کردند.

به مناسبت روز قدس مرکز فرهنگی شماره یک تاکستان همراه با شرکت در راهپیمایی روز قدس با برپایی یک ایستگاه فرهنگی و هنری چندین فعالیت از جمله نقاشی، کاردستی، ساخت پرچم فلسطین، شعارنویسی، کلاژِ، ساخت طرح دیواری و روخوانی کتاب دیروز ایران، حالا فلسطین  را در مصلی نماز جمعه شهرستان اجرا کرد.

به همین مناسبت، در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین ویژه برنامه " قدس پایدار" برگزار شد.

در این برنامه در تاریخ 9 خرداد 1398، فعالیت‌های، شعرخوانی، معرفی وقایع، معرفی کتاب، خواندن خاطرات کودکان فلسطینی، معرفی مسجدالاقصی، کارگاه کاردستی ساخت مسجد الاقصی، نمایش نماهنگ و کارگاه خوشنویسی انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج در مراسم افطاری روزه اولی‌ها که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اعضا برای حضور در این مراسم دعوت شدند و چندین آدمک با محوریت راهپیمایی روز قدس ساختند.

اجرای چند برنامه از جمله تلاوت قرآن کریم، شعرخوانی، دکلمه خوانی، اهدای جایزه به اعضا و سخنرانی «غلامحسن افتخاری» مدیرکمیته امداد آوج ، از برنامه‌های دیگر این مراسم بود که با حضو.ر 65 عضو کانون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =