کانون پرورش فکری با شعار «تابستان شاد» به استقبال اوقات فراغت می رود

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان در جلسه اوقات فراغت در استانداری گفت: کانون پرورش فکری با شعار تابستان شاد به استقبال اوقات فراغت می رود.

         به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری در جلسه اوقات فراغت استان ضمن گزارش کوتاه از عملکرد کانون استان، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانند سالهای گذشته در تابستان 98 برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا خواهد کرد.

محمد نقی صالحی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای فعالیتهای تابستانی کانون استان زنجان گفت:  برنامه های کانون در فصل تابستان سال 1398 با عنوان((تابستان شاد)) با شعار ((افزایش مهارت های زندگی)) برنامه ریزی شده است. در فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری در سطح استان و در دهها پایگاه فرهنگی و هنری شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان عزیز استان خدمات فرهنگی و هنری ارایه خواهند کرد.

صالحی هدف از برنامه ها ی غنی سازی اوقات فراغت تابستانی کانون استان را  شناسایی و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش ذوق هنری و ادبی و افزایش توان فکری کودکان و نوجوانان بین سنین 6 تا 18 سال بیان کرد.

صالحی در ادامه گفت در کانون استان انجمن های تخصصی فرهنگی و هنری و ادبی فعال شده است از جمله این انجمن ها، انجمن ادبی، قصه گویی، نمایش، سرود و عکاسی می باشد که هدف از تشکیل این انجمن ها، ارتقای سطح توانمندیهای اعضا و معرفی چهره های نوجوان و خلاق فرهنگی و هنری و ادبی، ایجاد روحیه کار جمعی و نگاه نقادی در نوجوانان است.

لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دو سال گذشته از سوی ستاد ساماندهی اوقات فراغت جزو «پرمخاطب ترین» و «بهینه سازترین» و «فعال ترین»دستگاه ها در بین سازمان های دیگر شناخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =