کسب دو نشان و شش دیپلم افتخار توسط اعضای مراکز کانون استان اردبیل

شش کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل موفق به کسب دو جایزه(نشان) و شش دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس در سال ۲۰۱۸ شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده با اشاره به تداوم بی‌نظیر موفقیت‌های اعضای کانون استان در مسابقات بین‌المللی، گفت: کانون استان دارای جایگاه ممتازی در هنرهای تجسمی در سطح کشور است که ضمن کسب موفقیت‌های ارزشمند، در عرصه‌های بین‌المللی هم حضور درخشانی دارند.

مدیرکل کانون استان با تبریک موفقیت‌های روزافزون اعضای کانون، خاطرنشان کرد: میلاد صادقی عضو۱۷ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون اردبیل و اسرا بدلی عضو ۹ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون مشگین‌شهر موفق شدند نشان ویژه مسابقه و دیپلم افتخار کسب کنند.

وی افزود: فاطمه معمر ۱۳ ساله از مرکز دو کانون پارس‌آباد، دانیال خدایی۶ ساله از مرکز یک مشگین شهر، مهدیس بصیرت ۶ ساله و سعیده فتاحی ۹ ساله از مرکز دو کانون مشگین‌شهر نیز در این فستیوال بین‌المللی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

این مدیرکل فرهنگی بابیان اینکه کانون استان با ارسال ۵۱ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود، یادآور شد: تداوم موفقیت‌های درخشان و سیر تعالی فرزندان استان در مراکز فرهنگی هنری کانون، حاکی از تأثیر بی‌بدیل این نهاد در شکل‌دهی شخصیت هنری اعضا بوده که به مرحله شکوفایی استعدادها رسیده است.

شایان‌ذکر است، در این رویداد بین‌المللی تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده‌شده بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور هم با ارسال ۵۱۲ اثر هنری در این مسابقه حضوری فعال داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =