پیک امید کانون ایلام در کنار بچه های روستای سیل زده چم شیرقرار گرفت

مسئولین و مربیان کانون استان ایلام درقالب پیک امید با برگزاری برنامه ای شاد و پرنشاط در جمع بچه های روستای چم شیر شهرستان سیروان ،لحظه هایی به یادماندنی را تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،مدیر کل،مسئولین ومربیان کانون استان در قالب برنامه پیک امید این بار درجمع کودکان و نوجوانان روستای چم شیر شهرستان سیروان حاضر شدند و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی،ادبی و هنری و هدیه هایی شامل بسته های فرهنگی،نوشت افزار،لوازم نقاشی،اسباب بازی،سرگرمی های سازنده و کتاب های جذاب،لحظه هایی سرشار از شادمانی و نشاط را در کنار این بچه ها تجربه کردند.
بر اساس این گزارش،امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام با برنامه هایی مانند  نمایش عروسکی،نمایش طنز،موسیقی شاد کودکانه،مسابقه،کارگاه نقاشی،کارگاه ادبی،کارگاه سفال،کارگاه کاردستی و اهدای بیش از دویست جلد کتاب و  اسباب بازی و سرگرمی سازنده در شکل های مختلف لحظه هایی به یادماندنی را با بچه های چم شیر به یادگار گذاشتند.
حضور تعدادی از مسئولین استان   و شهرستان  سیروان مانندآموزش و پرورش،کمیته امداد،هلال احمر،بخشداری و...ازدیگر موارد صمیمانه این برنامه به شمار می رفت.
از جذابیت های این برنامه همکاری و همراهی صمیمانه و خالصانه اهالی چم شیر با این برنامه بود که خانه های خود را نیز برای اجرای برنامه در اختیار کانون قرار دادند و باآن که از سیل خسارت زیادی در خاطر داشتند اما باز با روحیه ی بالا و پر نشاط همراه کانونی ها بودند و به روحیه کودکانشان اهمیت جدی می دادند.
کانون استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی و هنری را به صورت ثابت و سیار وپستی برگزار می کند و پیش از این نیز در مناطق سیل زده دره شهر و استان های همسایه نیردر امداد فرهنگی حضور داشته و تجربیات خوبی را در زمینه خدمت به مناطق آسیب دیده به دست آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =