کد خبر: 288748
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
بازدید 396
آغازی دلگرم کننده برای اجرای پویش «فصل گرم کتاب» در قزوین

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و در استقبال از فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان، نخستین برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان‌ پامچال شهرستان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 خرداد 1398، نخستین برنامه‌ پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان پامچال شهرستان قزوین برگزار شد.

در این برنامه با حضور مربیان کانون درایستگاه‌های فرهنگی، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی و روخوانی کتاب، در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام شد.

اجرای نمایش‌ «دارا ،سارا و تابستان» و مسابقه روی کامیونت نمایش سیار کانون استان، از بخش‌های ویژه این برنامه بود.

افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌های تابستانی کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از جمله اهداف اجرای این برنامه است.

این برنامه در تاریخ 28 در بوستان هشت بهشت،29  بوستان الغدیر،30 بوستان فدک و اول تیر در بوستان ملاخلیلا برگزار می شود و ساعت اجرای آن 19 تا 30/20 خواهد بود.

گفتنی است، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برگزار می‌شود و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =