کد خبر: 288795
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
بازدید 412
رونق اجرای پویش «فصل گرم کتاب» در قزوین 

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و در استقبال از فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه‌های  پویش «فصل گرم کتاب» با استقبال خوب مردم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 28 و 29 خرداد 1398، دو برنامه‌ پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان‌های هشت بهشت و الغدیر شهرستان قزوین برگزار شد.
در این برنامه با حضور مربیان کانون درایستگاه‌های فرهنگی، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی و روخوانی کتاب، در راستای تشویق کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی انجام شد.
اجرای نمایش‌ «دارا، سارا و تابستان» و مسابقه روی کامیونت نمایش سیار کانون استان، از بخش‌های ویژه این برنامه‌ها بود.
افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌های تابستانی کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از جمله اهداف اجرای این برنامه است.
این برنامه در تاریخ 30 خرداد دربوستان فدک و اول تیر در بوستان ملاخلیلا برگزار می شود و ساعت اجرای آن 19 تا 30/20 خواهد بود.
گفتنی است، این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برگزار می‌شود و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تاکید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =