عضویت در کانون، خاطرات ماندگاری را برایم رقم زد

محمودرضا مهرجهانیان، شهردار منطقه 4 شیراز، با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با مدیرکل دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با اشاره به سابقه و فعالیت‌های کانون از زمان تأسیس تا اکنون، همکاری‌های مشترک کانون و شهرداری را برشمرد و زمینه همکاری‌های مشترک بیشتر را یادآور شد و گفت: در راستای تحقق شعار (آینده را باید ساخت) کانون پرورش فکری کودکان، آموزش، تربیت و اخلاق‌مداری را سرلوحه اهداف خود قرار داده‌است.

افتخاری با اشاره به فعالیت‌های پیش روی کانون در تابستان ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های مناسبی در سطح منطقه چهار شیراز با هدف کتاب و کتابخوانی و آموزش مهارت‌های زندگی با همکاری شهرداری منطقه چهار برگزار شود.

محمود رضا مهرجهانیان که به گفته خودش 6 ماه قبل از تولد کانون در ایران متولد شده به سابقه عضویت خود در کانون و شرکت در فعالیت نقاشی و کتاب‌خوانی و امانت کتاب اشاره کرد و گفت: کانون خاطرات خوب و ماندگاری را برای من رقم زده‌است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

مهرجهانیان با اشاره به نقش مهم کانون در شکوفایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: خدمات کانون پرورش فکری در سال‌های طولانی فعالیتش ماندگار بوده است و خانواده‌ها نسبت به عملکرد کانون در حوزه تربیت و آموزش فرزندانشان اعتماد بالایی دارند؛ اعضای پرورش‌یافته کانون افرادی تأثیرگذار و مفید هستند که ارزش والایی دارند و علاوه بر ساختن خود و خانواده بر جامعه نیز تأثیر مطلوب و مثبت می‌گذارند. به گفته شهردار منطقه 4 شیراز هر نوع سرمایه‌گذاری و صرف هزینه برای کانون سراسر سود است چرا که تربیت نسل شایسته آینده را بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش زمینه‌های همکاری بیشتر کانون و شهرداری را برشمرد و گفت: شهرداری منطقه 4 وسعت زیادی از شهر را در برمی‌گیرد و وجود مراکز فرهنگی هنری کانون در این منطقه ظرفیتی ویژه است که می‌توان از آن بهره برد. او از برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری منطقه چهار در آینده نزدیک خبر داد.

 مهرجهانیان در زمینه هر نوع مساعدت و همکاری با کانون اعلام آمادگی کرد و گفت با توجه به وسعت منطقه و به تبع آن افزایش جمعیت کودک و نوجوان، لزوم توجه به کانون و انجام فعالیت در این مناطق بیشتر احساس می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =