انتصاب مهدی ذوالفقاری به‌عنوان مدیرکانون زبان استان لرستان

آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان لرستان با حضوررییس کانون زبان ایران، مشاور رییس دراموراستانها، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، کارشناسان و جمعی از کارکنان ومدرسان مراکز کانون زبان دراداره کل کانون استان لرستان برگزاربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز چهارشنبه12 تیرماه مراسم معارفه مدیرجدید کانون زبان خرم آباد با حضورمصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران، رضا لیاقی مشاور رییس دراموراستانها، مدیرکل کانون استان، کارشناسان و جمعی از کارکنان ومدرسان مراکز کانون زبان درسالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

درابتدای این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن خرسندی از انتصاب مدیر جدیر کانون زبان لرستان وتقدیر از مدیر اسبق کانون زبان، گفت: همکاری وهمدلی بیشتر بین کانون پرورش فکری و کانون زبان مسیر پیشرفت هرچه بیشتر این مجموعه را فراهم خواهدکرد.

محمدجواد محمدی افزود: در حال حاضر بیش از4500 زبان آموز درمراکز کانون زبان کل استان مشغول فراگیری زبان هستند که امید واریم با برنامه ریزی دقیق وتلاش همه همکاران این مراکز توسعه بیشتری پیداکنند.

در بخش بعدی برنامه مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران با ابراز خوشحالی از حضور در استان لرستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با کانون زبان یک خانواده هستند.

مومنی با اشاره به این نکته که هر خطه ویژگی های خاص خودش را دارد بیان داشت: در میان مردم استان و همکاران یک صفا وصمیمیتی هست که به خوبی در رفتارشان مشخص بوده که مرهون آب وخاک این منطقه است.

رییس کانون زبان ایران افزود: تغییر وتحول در هرسیستمی موجب اتفاقات خوب می شود، اگرمناسبات آن به نحو احسنت انجام گیرد واین امر با منش ورفتارمدیران قبلی و بعدی این استان به راحتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع وسعه صدر در مواجهه با زبان آموزان وخانواده ها، به همکاران کانون زبان توصیه کرد تابا برنامه ریزی دقیق کارها را به پیش ببرند.

در بخش بعدی برنامه مسلم قبادیان از همکاران کانون زبان تقدیر وتشکرکرد وگفت: با تلاش همه کارکنان کانون زبان در طول 3سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده ایم .

وی افزود: در جهت توسعه مراکز قدم های مثبتی برداشتیم و جابجایی های برای رفاه حال شهروندان انجام شد واین مهم با هماهنگی همه همکاران وپشتیبانی اداره کل کانون لرستان انجام شد.

قبادیان به ایجاد فضای نقد دربین همکاران اشاره کرد واظهار داشت: تمام تلاش ما این بود که تعامل خوبی بین همه همکاران به وجود بیاید و شرایط کاری مطلوبی برای مدرسان فراهم شود.

در بخش بعدی از طرف رییس کانون زبان ایران، مدیرکل کانون استان، وهمکاران کانون زبان با اهدا لوح از تلاش ها و زحمات مسلم قبادیان تقدیرشد.

درادامه حکم مهدی ذوالفقاری توسط مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران، رضا لیاقی مشاور رییس دراموراستانها، ومحمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان به وی اهداء شد.

مهدی ذوالفقاری ضمن قدردانی از اعتماد رییس کانون زبان گفت: امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را با همکاری کارکنان زحمتکش مراکز کانون زبان به شایستگی بدهم وبرنامه هایی را که مد نظر است را به خوبی به پیش ببریم.

ذوالفقاری افزود:  اولین مساله مهم این است که بتوانیم به ظرفیت هایی که استان لرستان دارد، توسعه شهری وجمعیتی که اتفاق افتاده است، به خصوص درخرم آباد باید تلاشهایمان را به منظور توسعه فضای فیزیکی و جذب زبان آموز وجذب مدرس بالا ببریم.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی کانون زبان که با رده های سنی مختلف کودک ونوجوان وبزرگسال سروکار دارد اظهار داشت: کانون زبان می تواند فرصتی باشد برای بالفعل کردن این ظرفیت در جامعه وارتقای این سرمایه مهم و اینکه از اعتماد زبان آموزان وخانواده های زبان آموزان به خوبی بهره ببریم وجواب اعتمادآنها را بدهیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: نگاه حل المسائلی داشته باشیم وتلاش کنیم تا مشکلات را با کمک هم رفع کنیم. ارتباط با جامعه دانشگاهی برای جذب زبان آموز را در دستور کار قراد خواهیم داد و دراین کار از کمک دکتر قبادیان استفاده خواهیم برد.

ذوالفقاری درپایان گفت: بالا بردن سطح رفاهی مدرسان و کارکنان کانون زبان از اهمیت بالایی برخورداراست ودراین زمینه با جدیت تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، مهدی ذوالفقاری دارای مدرک دکتری روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه لرستان بوده واز وی مقالات زیادی در مجلات معتبر داخلی به چاپ رسیده است. از اخرین آثار پژوهشی ایشان می توان به تألیف کتاب« روانشناسی سیاسی روابط بین الملل »و ترجمه کتاب «رئالیسم نو کلاسیک، دولت و سیاست خارجی »اشاره کرد. ضمنا از ایشان تا کنون مقالات علمی  پژوهشی داخلی و بین المللی متعددی به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =