درخشش کودکان خراسان رضوی در فستیوال بین‌المللی بالاروس

سه عضو کانون خراسان رضوی موفق به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک (سرزمین مادری) کشور بلاروس شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸ با تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور برگزار شد و اعضای مراکز کانون کشور نیز با ارسال ۵۱۲ اثر هنری در این مسابقه حضوری فعال داشتند.

سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول هنری کانون خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این فستیوال بین‌المللی کمک به پیشرفت هنرمندان مستعد، به نمایش گذاشتن آثار هنری و در عین حال جلب توجه گسترده افکار عمومی به سرزمین مادری و مردمان ساکن در آن است و از ۴۲ اثر ارسالی به دبیرخانه و پس از داوری، سه تن از اعضای هنرمند کانون استان توانستند دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی را از آن خود کنند.

در این رویداد هنری ۷ عضو کانون در سطح کشور موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شدند و ۵۵ عضو دیگر نیز دیپلم افتخار این رویداد هنری را به دست آوردند.  

گفتنی است؛ کاملیا مهدوی ۸ ساله و ملیکا مظفری ۱۴ ساله از مشهد مقدس و ریحانه حسین‌زاده ۱۱ ساله از قوچان، سه عضو کانون خراسان رضوی توانستند با کسب دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی برای استان خود افتخارآفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =