استقبال خوب اعضاء نوجوان مراکز کانون استان بوشهر از راه اندازی انجمن های هنری

انجمن های هنری مراکز فرهنگی هنری کانون استان با برگزاری نشست های مختلف تخصصی و آموزشی از فروردین ماه 1398 فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، محسن حلوایی کارشناس هنری گفت:انجمن های هنری نمایش و فیلمسازی با برگزاری سلسله نشست های تخصصی و هم اندیشی مختلف با حضور کارشناسان و اعضاء علاقه مند تا کنون در بوشهر ، گناوه ، دیلم و اهرم تشکیل شده است.

گفتنی است : انجمن های هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان بوشهر با هدف بررسی مقدماتی به موضوعاتی در باب شناخت متون نمایشی و خوانش یک اثر نمایشی ، چگونگی خوانش یک متن نمایشی از آغاز تا پایان و مطالعه دقیق نمایشنامه جهت بررسی عناصر دراماتیک آن برای اعضاء پرداخته اند.

در نشست های اول و دوم انجمن فیلمسازان اعضاء گناوه پدیده هایی مثل آشنایی اعضاء در باب نگاه دقیق به عناصر محیطی در مقوله فیلمسازی ، مطالعه آثار مکتوب در این زمینه و همچنین نمایش فیلم و تحلیل اثر و همچنین تشویق اعضاء برای ساخت و تولید فیلم و آثار پویانمای مورد بررسی قرار گرفته اند.

اما در اهرم نیز که با حضور  مهمان ویژه این جلسه حسین احمدزاده مدرس و عضو انجمن پویانمایی ایران برگزار شد ؛  به تاریخچه و انواع تکنیکهای ساخت انیمیشن و  نرم افزارهای مناسب و  همچنین فاکتورهای اصلی در فیلم کوتاه با مشارکت و همکاری اعضاء پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =